novinky


Podívejte se na fotky z Kréty
  Galini Sea View, 13.9.–20.9.2014


Připravujeme již prázdniny 2015
  ve spolupráci s CK Lenka na Kypru


Prodej vánočních permanentek a poukazů
  na lekce 2015 ve FIT Studiu

Jsme na Facebooku

Aquaerobic U MAJÁKU
  FIT Studio HD rozšíří v roce 2015 své lekce aquaerobicu
  úterý po 18hod.,neděle po 17hod. Zájemci hlaste se již teď

doporučujeme


Individuální trénink

Páteční lekce v Chrudimi

JOGALATES ve FIT Studiu HD 2015
  ukázková lekce v lednu 2015 zdarma
  zájemci, hlaste se již teď

Hotel VISTA - Dolní Morava s CK LENKA
  jaro 2015
  podzim 2015



FIT Studio HD Pardubice - Zumba, aerobic, joga

Aerobic, zumba, bosu, pilates a mnohé další...? Pokud hledáte něco ze zmíněných věcí, tak jste tu správně! Pod vedením zkušené lektorky Hany Daškové nabízíme lekce zumby, aerobicu, dětského aerobicu, bosu, pilates... Neváhejte nás navštívit a udělat něco pro své tělo. Nabízíme lekce v Pardubicích a Chrudimi.



Zumba - v Pardubicích i Chrudimi

Zumba® je nový dynamický fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Využívá základní kroky salsy, reggaetonu, merengue a cumbie (v pokročilejších hodinách se zapojí další prvky, např. břišních tanců či tanga). Zumba® je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, kde se střídá svižná část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuků a efektivnímu formování celého těla. Naše specializované stránky o ZUMBĚ®.

Aerobic

Aerobic je kondiční cvičení při hudbě, zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. Příznivě ovlivňuje funkci a strukturu pohybového ústrojí a pozitivně působí na nervovou soustavu. Aerobik vznikl v USA a rychle se rozšířil do celého světa. Sportovní podoba aerobiku se nazývá sportovní aerobik.

Bosu

Dynamické cvičení na balančních "půlmíčích" Bosu. Jedná se o aerobní cvičení s využitím balančních pozic. Vydatně pálíme tuky a zároveň velmi efektivně formujeme tělo. Kromě běžných svalových skupin vydatně zapojujeme vnitřní stabilizační systém. Intenzivně zapojujeme i zádové svaly. Toto cvičení je tedy vhodné i jako prevence proti bolestem zad! Bosu je originálně vyvinuto jako rehabilitační pomůcka. Cvičení je nenáročné na choreografii.

Jumping

Aerobní cvičení na malých trampolínkách. Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na trampolínce. Jedná se o cvičení nenáročné na choreografii! Cvičení na trampolínkách pomáhá odhazovat nadbytečná kila a zvyšovat fyzickou kondici. Při cvičení na trampolínkách zapojujete hluboký stabilizační svalový systém, čímž se Vaše postava tvaruje a zpevňuje. Zažijete spoustu zábavy při cvičení v rytmu skvělé hudby!

Pilates roller

Cvičení pilates s rollerem, který je pěnovým válcem, zajišťuje balanční efekt při cvičení všech pozic z pilates, ale i rehabilitačního cvičení. Lze využít při tréninku horní i dolní částí těla.