novinky


Pojeďte si prodloužit léto na Krétu !!!
  Galini Sea View, 13.9.–20.9.2014


Aktuální rozvrh prázdniny
  prohlédněte si rozvrh

AREOBIC - nábor dětí
  červen až září 2014


Připravujeme nové lekce
  v LLB od 9/2014

Od září jsme nově na facebooku
 

doporučujeme


Prázdninové lekce
  aquaerobicu a aquazumby


Páteční lekce v Chrudimi
  přes prázdniny přerušeno
  opět až od září

Port De Bras ve studiu HD
  rozšíření lekcí na jaře 2014

Podzimní víkend pro ženy s CK CAPRO
  10.-12.10.2014 Harrachov hotel Sklář
  více informací v letáku ZDE


FIT Studio HD Pardubice - Zumba, aerobic, joga

Aerobic, zumba, bosu, pilates a mnohé další...? Pokud hledáte něco ze zmíněných věcí, tak jste tu správně! Pod vedením zkušené lektorky Hany Daškové nabízíme lekce zumby, aerobicu, dětského aerobicu, bosu, pilates... Neváhejte nás navštívit a udělat něco pro své tělo. Nabízíme lekce v Pardubicích a Chrudimi.



Zumba - v Pardubicích i Chrudimi

Zumba® je nový dynamický fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Využívá základní kroky salsy, reggaetonu, merengue a cumbie (v pokročilejších hodinách se zapojí další prvky, např. břišních tanců či tanga). Zumba® je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, kde se střídá svižná část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuků a efektivnímu formování celého těla. Naše specializované stránky o ZUMBĚ®.

Aerobic

Aerobic je kondiční cvičení při hudbě, zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. Příznivě ovlivňuje funkci a strukturu pohybového ústrojí a pozitivně působí na nervovou soustavu. Aerobik vznikl v USA a rychle se rozšířil do celého světa. Sportovní podoba aerobiku se nazývá sportovní aerobik.

Bosu

Dynamické cvičení na balančních "půlmíčích" Bosu. Jedná se o aerobní cvičení s využitím balančních pozic. Vydatně pálíme tuky a zároveň velmi efektivně formujeme tělo. Kromě běžných svalových skupin vydatně zapojujeme vnitřní stabilizační systém. Intenzivně zapojujeme i zádové svaly. Toto cvičení je tedy vhodné i jako prevence proti bolestem zad! Bosu je originálně vyvinuto jako rehabilitační pomůcka. Cvičení je nenáročné na choreografii.

Jumping

Aerobní cvičení na malých trampolínkách. Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na trampolínce. Jedná se o cvičení nenáročné na choreografii! Cvičení na trampolínkách pomáhá odhazovat nadbytečná kila a zvyšovat fyzickou kondici. Při cvičení na trampolínkách zapojujete hluboký stabilizační svalový systém, čímž se Vaše postava tvaruje a zpevňuje. Zažijete spoustu zábavy při cvičení v rytmu skvělé hudby!

Pilates roller

Cvičení pilates s rollerem, který je pěnovým válcem, zajišťuje balanční efekt při cvičení všech pozic z pilates, ale i rehabilitačního cvičení. Lze využít při tréninku horní i dolní částí těla.